Teď se budu snažit psát zcela nezaujatě, jako bych Slavii (natož jinému klubu) nefandil, protože tohle téma to vyloženě vyžaduje, nezávislý pohled. Bude to sice těžké, ale věřím že se mi to povede…

 

Slovanisté z Bratislavy na svém webu napsali:

Sparta - vy namachrovaní blbečkovia, na vás sa tešíme najviac...

Slávia - sme zvedaví čo predvediete aj s vašich mediálnym klaunom Strašákom

Bohemka - Bratislava nie je Praha, Bratislava nie je ani St. Pauli, Bratislava je vaša nočná mora

Trnava - umyte sa a slušne sa oblečte, nech nám nerobíte hanbu pred pražákmi

Žilina - vy nám nestojíte ani za urážky, vy ste pre nás nič.

Opravdu se stal Strašák mediální klaun?

 

Neřešme teď ostatní kluby… Podívejme se na to zda-li je skutečně vůdce našeho kotle klaunem. Tedy mediáním klaunem. Lukáš „Strašák“ Vala je jistě mediálně známý. A to nejen jako náš hlavní „kotelník“ ale i jako člověk jemuž byl díky odpálení pyrotechniky na stadionu vysloven roční zákaz vstupu na stadiony v ČR, trest mu byl pozděj zmírněn na podmínečný. 

 

Mediálním klaunem ho lze označit, protože vede náš kotel a je mediálně známý a má výroky jako „Smrt Spartě“. Ale zase je nutno podotknout, že takové výroky vypouští ze svých úst valná část fanoušků. A u něj to je pouze více vidět. Ovšem žeby byl mediálním klaunem?

Nebýt toho, že je vůdcem kotle, tak by takto označován nebyl.

Na druhou stranu, je pravda, že když je někdo takto vidět tak je na něm aby krotil svoje vášně a pokud takto vystupuje pak se chce zviditelnit a z tohoto hlediska tím klaunem skutečně je. Je ovšem smutné, že klub ze Slovenska napíše něco takového. Pochopil bych kdyby šlo o Spartu nebo jakýkoliv jiný český klub….


Podle mě je celá kauza značně nafouklá. Prostě jde pouze o normální hecing mezi kluby, které ještě před cca 18 lety hráli jednu ligu. Možná že mě teď zlynčujete, ale já si za tím stojím… Stejně jako my by jsme bez hecování Sparty nebyli Slavia a opačně, tak i fanoušci Slovanu cítí potřebu provokovat fanoušky druhých klubů… Prostě běžná fotbalová realita dnešní doby.. Já bych tedy jejich slova nebral do důsledků a vážně.

 

Slova jsou jedna věc a pravda ta druhá. A pravda se dá upravovat, není jen černá a nebo bílá… Každý si ji utvoří a přepracuje k obrazu svému jak se mu hodí do krámu. A na nás je určit jak moc je poupravená… Ovšem tento výrok podle mě nemá hlubší význam a smysl. Nebyl řečen tak zcela vážně. Aspoň to tak na mě působí z kontextu celé zprávy.

 

Je tedy ale Strašák mediálním klaunem? Jak jsem již psal. Záleží na úhlu pohledu. Do jisté míry ano, ale z mého pohledu to vidím tak, že spíše není. Jistě není možné vědět co se honí autorovi inkriminovaného „citátu“ v hlavě, stejně tak ani v Strašáka to nevíme. Ale jedno víme. Je to vůdce kotle, který dokázal pro Slavii udělat víc než si většina lidí uvědomuje. Pro mě je Lukáš Vala v první řadě velkým srdcařem a jestli je mediálním klaunem je jedno, protože kdyby místo něj byl vůdce kotle třeba (pomyslný) Jan Novák tak by stejně tak dobře mohl být označen klaunem i on. Navíc nevím že by někdo měl takto významného fanouška co by táhl kotel a byl takto znám. Když jste známí tak musíte počítat s určitou kritikou a dělání si srady od druhých.

 

 

TEĎ SI KAŽDÝ ODPOVĚZTE PODLE SEBE

Je Lukáš „Strašák“ Vala opravdu mediální klaun?

 

 

Zobrazení: 890

Přidat komentář

Chcete-li přidat komentář, musíte být členem komunity superslavia.com!

Přidejte se ke komunitě superslavia.com.

Komentář přidal(a) Jan Skopalík dne 24.Prosinec.2011 v 20:28

Taky dělám vedoucího fanoušků. Z jistých pohnutek neřeknu kde a kemu. Každopádně to, že poskytuje televizní rozhovory ze sebe dělá vědomě mediálního klauna, kdy si jej média přehazujou jako horký brambor. Někdy je přímo ve studiu a někdy má mikroport a vysílá z jiného studia nebo jiného místa. Toto jsou naprosto vědomé věci díky kterým je považován za klauna. Nikdo jiný není v TV tolik vidět z fans scény jako Strašák. Nepochybuji, že je to slávista, ale nepochybuji také o tom, že má rád publicitu. Z vlastní zkušenosti vím, že média lecos překroutí a proto jakékoliv mediální vysvětlování je zcela zbytečné. Stejně si každý bude myslet to co si myslel před inkriminovaným rozhovorem. Z tohoto pohledu to opravdu vypadá, že ho publicita těší a tím pádem, že je mediální klaun. Jednou za rok udělám do novin rozhovor když už to musí být a konec. Nemusím se tam přece vystavovat co chvilu...

Komentář přidal(a) Jirka Lála dne 30.Listopad.2011 v 19:59

Strašák je pochopitelně mediální klaun, avšak on sám je v tom víceméně nevinně. Když se toho někdo chopí jako on, tak je prostě na očích. To ale neznamená že kvůli tomu musí být neustále na tapetě.

 

 

Komentář přidal(a) J.S. dne 30.Listopad.2011 v 17:56

Samozřejmě, že jde o hec ze strany Slovanistů z Bratislavy, ale jak se říká "Na každým šprochu pravdy trochu". Já jsem toto téma zadal, protože je relativně zajímavé. Strašák má mé sympatie za to, co dokázal, ale když se to tak vezme, kolik kotelníků dělá online rozhovory, vystupuje v televizních debatách? Skoro nikdo, ale zase nadruhou stranu "Jsme nejlepší v republice", a proto si myslím, že si takovýto prostor Strašák v médiích určitě zaslouží. Takovýto je tedy můj pohled na tuto "nafouklou" kauzu.

Komentář přidal(a) DDS dne 30.Listopad.2011 v 17:04

Šmarjá co to tady zase řešíte vy mediální klauni? Šéfredaktor se rozhodl zvednout téma "Strašák & média" a zeptat se lidí, co si o tom myslí, to je naprosto v pořádku. A že je spouštěčem nějakej přiblblej hec? Na to sere pes...

Komentář přidal(a) Zdeněk Novotný dne 30.Listopad.2011 v 16:49

Jo to máš pravdu. A není tam jenom jeden :D Bohužel... Ale já doufám že to opravdu nebereš nijak osobně. Prostě jsem zpracovával zadání. :) A jak jsem psal tady v reakcích že s tebou občas nesouhlasím... Neznám člověka kterej by s někým vždy a ve všem souhlasil...

 

Ale pokud jsem se tě teda nějak dotkl tak se omlouvám.

Komentář přidal(a) Strašák dne 30.Listopad.2011 v 16:35

Kuba Stindl. Aha. A admistrátorovi stránek stálo za to udělat k tomu i hezkou koláž. Senzací je u nás málo, to je fakt, ale tohle mi do hlavy vážně nejde. Já jsem Strašák, Klaun je na Slavii někdo jinej :-))

Komentář přidal(a) Zdeněk Novotný dne 30.Listopad.2011 v 16:31

Kuba Stindl. Šlo o to napsat úvahu jestli se z tebe stal opravdu ten mediální klaun.

Komentář přidal(a) Strašák dne 30.Listopad.2011 v 16:11

Zdeněk Novotný: A kdo Ti zadal napsat takový článek, jestli se můžu zeptat?

Komentář přidal(a) Roman Rudolský dne 30.Listopad.2011 v 14:17

Taky popravdě nechápu, proč článek vzniknul, je jasný, že slovan bude na svojí domácí půdě silnej a hecuje jak se dá a my stim uděláme to, že nás pojede co nejvíc,ale abych se vyjádřil k článku, strašák je v médiích známej,ale rozhodně ho za klauna nepovažuju a je spíš trochu smutný,že kdyby nechodil na fotbal,tak by spoustu lidí nefandilo, protože když nefandí strašák automaticky ani moc dalších.

Komentář přidal(a) Michaela dne 30.Listopad.2011 v 12:27

Já si nějak nejsem jistá účelem tohohle článku... Ne fakt, co to má říct? Kdyby se řešila každá nějaká narážka od kterýhokoliv jinýho klubu, tak se nedělá nic jinýho. :D Ale tak k tomu klaunovství... Klaun je hodně přehnaný slovo, ale vzato kolem a kolem... Jasně, že je. :D Ostatně někdo to bejt prostě musí. A kdo jinej by se měl mediálně rozmáznout než někdo, kdo je vidět a slyšet? Je celkem logický, že se bude řešit někdo, kdo za tim megafonem stojí a všeobecně se o něm ví, tj. "Strašák", než někdo vzadu v kotli, koho můžou označit maximálně jako "tamten maník v červenobílým". Každopádně na tom nevidim nic špatnýho, málokdo se tak angažuje a můžem bejt rádi, že někoho takovýho vůbec máme, tim spíš jak na tom poslední dobou sme. No... To je ode mě asi všechno, hawk.

© 2012   Created by DDS.

Odznaky  |  Oznámit problém  |  Podmínky služby